مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:052023-12-30سياسي

راویان پیشرفت| 12 کیلومتر تا پایان دوبانده سازی محور بیرجند - قاین


تنها 12 کیلومتر از 100 کیلومتر محور بیرجند - قاین باقی ست تا پرونده «محور دلهره» و «جاده مرگ» خراسان جنوبی برای همیشه بسته شود، این افتخار و تحقق مطالبه مردمی هم با نام دولت سیزدهم در حال رقم خوردن است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ اگر قطعه قطعه خبرها، گزارش ها و مطالبی که از محور بیرجند- قاین یا به تعبیر رسانه ای ها محور دلهره و جاده مرگ خراسان جنوبی را کنار هم بگذاریم شاید درازی آن بیش از طول این محور 100 کیلومتری تا قاین و 176 کیلومتر از قاین تا خضری باشد.

آن قدر رسانه ها نوشته اند، گفته اند، مطالبه کرده اند که قلم شرمنده این همه سیاهه و فریادی ست که در خروجی رسانه ها قرار گرفته است.

بارها خود همراه شده اند با مسوولان تا از سربالایی نفس گیر محدودیت ها اعتباری بگذرند، بارها خود بر مرکب آهنین نشسته اند و از وجب به وجب این جاده نوشته اند.

داستان های درام بسیاری هم  از زبان کاربران جاده ای به تحریر و به تصویر کشیده اند.

هر مدیری و مسوولی هم در هر رده ای به خراسان جنوبی آمده از فرصت استفاده و مطالبه اتمام دوباند و تسریع در دوبانده سازی این محور را  کرده اند خلاصه به هر دری زده اند تا شاید بالاخره پرونده دوبانده سازی محور بیرجند- قاین را ببندند و بارها نیز از قولها نوشته اند که امسال پایان محور دلهره یا چند کیلومتر تا پایان جاده مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| 12 کیلومتر تا پایان دوبانده سازی محور بیرجند - قاین

راویان پیشرفت| 12 کیلومتر تا پایان دوبانده سازی محور بیرجند - قاین